Cookie Consent

FAQ

Často kladené otázky

 

Ako to funguje ?

Objednávku ktorú si želáte doručiť nasledujúci deň je potrebné uzatvoriť do 14:00. V prípade ak potrebujete ešte pár minút radšej zavolajte nech na Vás počkáme. Doručujeme od Pondelka do Soboty v časoch od 09:00 do 17:00.

 

Je potrebné vytvoriť si účet pre nákup tovaru?

Nie, účet nie je potrebný.

 

Nedarí sa mi prihlásiť, ako mám postupovať?

Skontrolujte si veľké malé písmená, číslovky. Ak ste zabudli heslo vygenerujte si nové. Heslo vám príde na email.

 

Prečo nevidím svoju objednávku v časti Môj účet?

Pravdepodobne bola objednávka odoslaná bez prihlásenia sa do účtu, pošlite nám, prosím, správu na náš Facebook / online-potraviny.sk alebo mail na info@online-potraviny.sk s číslom vašej objednávky, telefónnym číslo alebo mailom, na ktorý bola objednávka odoslaná a priradíme objednávku k vášmu účtu.

 

Kde nájdem bližšie informácie o produkte?

Po kliknutí na produkt sa zobrazí vyskakovacie (pop-up) okienko pre rýchly nákup, po kliknutí na názov produktu sa zobrazí popis produktu, každý produkt má uvedenú aj jednotkovú cenu.

 

Omylom som si zvolil/a nesprávne množstvo produktu, ako mám postupovať?

Prejdite do košíka a zmeňte množstvo na požadovanú hodnotu. V prípade akciových produktov je nutné produkt z košíka odstrániť a znovu si zvoliť požadované množstvo.

 

Aká je krajina pôvodu produktov?

Všetky produkty majú v popise uvedenú krajinu pôvodu alebo sa postupne pridávajú.

 

Dá sa u vás platiť kartou ?

Samozrejme áno, platba kartou priamo na stránke nieje možná len v prípade keď máte v košíku vážený tovar kde vopred nevieme jeho hmotnosť. Ak si napriek tomu želáte zaplatiť online do poznámky napíšte správu a my vám vystavíme predfaktúru z presnou sumou. Alebo volajte podporu či napíšte email. Nechceme Vás ani náhodou oklamať čo i len o jeden cent.

 

Do akého časového rozmedzia môžem dodaný tovar reklamovať?

Pokiaľ je vada tovaru zistená okamžite pri prebierke objednávky, náš šofér vie Vašu reklamáciu vyriešiť ihneď s Vami na mieste. Tovar s vadou mu vrátite a on vykoná úpravu na vašom dodacom liste. Vy zaplatíte, vždy iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali.

V prípade, že vadu nezistíte okamžite pri preberaní tovaru, ale neskôr. Umožňujeme Vám nahlásiť reklamáciu do 24hod od prevzatia vašej objednávky na naše reklamačné oddelenie reklamacia@onpo.sk.

 

Čo mám robiť, ak mi nedorazí tovar, ktorý som si objednal?

Naša spoločnosť nedokáže zaručiť dostupnosť tovaru prezentovaného na webovej stránke v plnej miere. V prípade ak Vám nedoručíme tovar, ktorý ste si objednali z dôvodu jeho nedostupnosti, budeme sa snažiť Vám poskytnúť jeho adekvátnu náhradu „Náhradný tovar“.

Náhradným tovarom sa rozumie produkt, ktorého vlastnosti a cena sú obdobné alebo rovnaké ako má Vami objednaný produkt. Ak Vám nami vybraný Náhradný tovar nevyhovuje, máte možnosť ho okamžite vrátiť pri prebierke šoférovi, ktorý vykoná úpravu na vašom dodacom liste. Vy zaplatíte iba za tovar, ktorý ste skutočne prebrali.

 

Možem si nakúpiť tovar na faktúru?

Takúto možnosť pre súkromným osobám neposkytujeme.Pre právnické osoby ktoré budú mať záujem o dlhodobú spoluprácu o tejto možnosti môžeme jednať.

 

Ako mi bude dodaný chladený alebo mrazený tovar?

Chladený a mrazený tovar doručujeme v termoboxoch s chladiacou výplňou. Každé naše auto je zároveň vybavené chladiarenským zariadením. Podľa zákona dodržiavame celý chladiarensky proces až k zákazníkovi. Ak máte teda v nákupe chladené či mrazené položky, nemusíte sa báť, že by sa Vám poškodili.

 

Ako si uplatním vernostnú zľavu?

Zľavu si možno uplatniť kliknutím na tlačidlo „Uplatnite si zľavu“, ktoré sa nachádza v pokladni. Pokiaľ sa Vám tlačidlo nezobrazuje, uistite sa, že ste zadali rovnaké tel. číslo ako Vo vašej predošlej objednávke, ktorá prešla do stavu vybavená. Ďalšou možnosťou je zmazať tel. číslo a vpísať ho ručne, pokiaľ bolo prehliadačom predvyplnené, tým dôjde k vynúteniu načítania tel. čísla z databázy vernostného programu. Vernostný systém kumuluje vernostnú zľavu 3 mesiace po vybavení objednávky, následne nárok na uplatnenie vernostnej zľavy zaniká.

 

Dostal/a som kupón, ako ho využijem?

Zľavový kupón možno zadať v pokladni, spravidla je platnosť kupónu po obdržaní 3 mesiace, pri kupóne v hodnote 30 € a viac je platnosť kupónu 6 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Z kupónov sa zároveň nevydáva, preto odporúčame nákup minimálne v hodnote kupónu. Kupón zaniká ukončením doby jeho použitia.

 

Ako mi bude zaúčtovaná cena, ak už skončila akcia?

Akcie, s výnimkou nadštandardných akcií, sa menia vždy v pondelok alebo do vypredania šarže, pričom je platná cena, ktorú si zákazník zvolí pri odoslaní objednávky. Cena tak ostáva v platnosti aj po skončení akcie, pokiaľ bude doručená zákazníkovi.

 

Ako zaplatím za objednávku?

Objednávka sa uhrádza vodičovi v hotovosti alebo vopred online platba kartou. Platba vopred online kartou sa uhrádza ihneď po odoslaní objednávky. V prípade ak platba online neprebehne z rozličných dôvodov (napr. aktuálny nedostatok peňazí na karte, prekročený denný limit a pod.), objednávka zostáva v platnosti s úhradou v hotovosti pri prevzatí objednávky.

V prípade zlyhania online platby zavretím platobnej brány môžete platbu opakovať kliknutím na tlačidlo Opakovať platbu. V prípade nedokončenia platby a/alebo zavretia karty prehliadača po odoslaní objednávky, objednávka zostáva platná s úhradou v hotovosti. V prípade odoslania objednávky s úhradou online a stlačením tlačidla šípky späť v procese platby online sa Vám môže zobrať hláška o prázdnom košíku, objednávka však zostáva evidovaná (s úhradou v hotovosti) ihneď po stlačení tlačidla Objednať, nie je nutné opätovne vytvárať novú objednávku, zabráni sa tak vzniku umelého vypredávania skladu a tým možnej nedostupnosti produktov pre Vašu novú objednávku alebo objednávku iných zákazníkov.

V prípade záujmu o dodatočnú platbu online kartou vopred či overenie prijatia objednávky v prípade zlyhania online platby nás, prosím, kontaktujte na náš Facebook alebo na mail info@online-potraviny.sk. Pokiaľ narazíte na iný technický problém pri platbe vopred online kartou, kontaktujte nás, prosím a popíšte nám, kde nastal problém a aké zariadenie a prehliadač používate.

 

 

Kedy mi príde objednávka?

Plán rozvozu s predbežnými časmi upravujete pri odosielaní objednávky. Objednávky prijímame do 14:00. Záväzný termín Vám príde do SMS, pričom v deň rozvozu obdržíte aj upresňujúci čas príchodu a telefónne číslo vodiča.

 

Prečo niektoré produkty v akcii nemôžem objednať vo vyššom množstve?

Akcie sa opakujú a obmedzené množstvo je rátané na priemernú spotrebu jednej domácnosti s dôležitým účelom, aby sme akciové množstvo ponúkli čím viac ľuďom.

 

Potrebujem zmeniť adresu doručenia, kde je možné zmenu ohlásiť?

Zmenu adresy doručenia môžete uskutočniť prostredníctvom tejto stránky.

V deň rozvozu hláste, prosím, zmenu priamo vodičovi na čísle uvedenom v SMS.

 

Prebieha rozvoz aj v rámci obcí?

Áno, rozvoz prebieha vo všetkých obciach a mestách daného okresu vyznačeného v mape rozvozu. Dovoz na adresu zahŕňa vykládku po prvé uzamykateľné dvere.

 

Prečo nemáte zriadenú predajňu?

Predajňa aktuálne neprichádza do úvahy a s rastúcou IT gramotnosťou je to podľa nás krok späť, ktorý by zvýšil ceny, plytvanie potravinami a zároveň by sa narušil jeden z bodov nášho hlavného programu, ktorý hovorí o maximálnej čerstvosti, čo pri rýchlo zrejúcom ovocí predstavuje maximálne 24 hodín od zberu zo stromu až k zákazníkovi.

 

Ako môžete garantovať vysokú kvalitu?

Vyberáme si veľmi poctivo obchodných partnerov a každej spolupráci predchádza kontrola podmienok pestovania a vlastná koštovka a tieto kontroly sa nikdy nekončia prvým stretnutím, sú praktizované neustále tak, aby sme pre Vás dokázali zabezpečiť vzornú kvalitu pri každej objednávke.

 

Ako vyjadrím (ne)spokojnosť s objednávkou?

Ak ste s doručenou objednávkou spokojný, môžete nám zanechať recenziu na našej FB stránke. Pokiaľ chcete reklamovať objednávku alebo jej časť, kontaktujte nás cez reklamačný formulár alebo mailom na info@online-potraviny.sk .

Košík